شارژر باتری نیکون

[dt_products_masonry show_products=”categories_products” dis_posts_total=”12″ category_ids=”593″]

شارژر باتری نیکون یکی از مهم ترین وسایل مورد نیاز یک عکاس حرفه ای می باشد که میتوان گفت تمامی کارخانه‌های تولید کننده در بسته بندی اولیه دوربین های عکاسی خود قرار داده‌اند اما در هر شرایط، شارژر باتری دوربین نیز به مانند باطری از جمله لوازمی است که باوجود اینکه وجود آن در بسته بندی فابریک، احتمال دارد بعد از مدتی، عمر مفیدش به پایان برسد.

شارژر باتری نیکون

بررسی باتری شارژر

هرگاه قصد داریم درمورد یک دوربین عکاسی صحبت کنیم، یکی از ویژگی های مد نظر باتری آن می باشد. می توان باتری را از چند زاویه بررسی کرد. در متن زیر به بررسی باتری دوربین نیکون از این چند زاویه می پردازیم.

دوربین های عکاسی نیکون به دقت شارژ باقی مانده و تعداد شات های ممکن را نمایش می دهند و به این یکی از مزایای دوربین های نیکون میباشد که، شما هیچ وقت ترس تمام شدن یکباره شارژ باتری را نخواهید داشت و می توانید برای عکاسی خود برنامه ریزی انجام دهید و درصورت تمام شدن شارژ باتری دوربینتان، یک شارژر باتری نیکون به دادتان خواهد رسید.

در زمان خرید شارژر دوربین باید دقت کرد تا کالایی خریداری شود که کیفیت لازم را داشته باشد تا از صدمه زدن به باتری دوربین جلوگیری شود.

شارژر های نیکون بسته به نوع باتری که دارید می توانند مورد استفاده قرار گیرند. هر شارژری نمی تواند همه انواع باتری ها را شارژ کند، اگر شارژر باتری خود را فراکوش کردید کجا گذاشتید یا گم کردید می توانید به راحتی شارژر مناسب را پیدا کرده و خریداری نمایید.

فیلترهای اسکای لایت
این مقاله را بخوانید

باتری هایی که برای دوربین های عرضه می شوند از نوع هیبریدی نیکل – فلز یا لیتیوم یونی هستند که وجه تمایز بین آن ها میزان ظرفیت آن هاست و هرکدام از این باتری ها را با توجه به جریان مناسب ورودی، می توان با شارژر خاص خودشان شارژ کرد.

اما نیکون برای راحتی مشتریان هر شارژر را بر اساس مناسب بودن برای انواع باطری دوربین هایش طبقه بندی کرده است. شرکت یکی از توصیه هایی که می کند این است که شارژر دوربین تان را حتما از خود شرکت نیکون تهیه کنید، چرا که استفاده از شارژر های دیگر می تواند به باتری شما آسیب برساند. برخی از مدل های شارژر را برای روشن شدن بیشتر مطلب برای شما آماده کریم.

شارژر‌های باتری نیز همانند گروه باتری ها از تنوع کیفی متفاوتی برخوردارند.

شارژر باتری قلمی و لیتیومی :

باتری‌ های دوربین هم انواع مختلفی دارند از جمله لیتیومی و قلمی می باشند که برای هر کدام از آن‌ ها شارژر‌ های مخصوصی طراحی شده است.

انواع شارژر باتری دوربین عکاسی و فیلمبرداری دیجیتال :

نمایندگی نیکون افتخار این را دارد که اولین ارائه دهنده‌ی انواع شارژر باتری دوربین عکاسی و فیلمبرداری از جمله شارژر های دوبل می باشد و امکان خرید به صورت حضوری و غیرحضوری با تضمین اصالت و پلمپ بودن کالا را برای مشتریان عزیز فراهم نموده است.

قیمت شارژر باتری دوربین عکاسی :

در نمایندگی نیکون، شارژر های باتری دوربین عکاسی با  نازلترین و منصفانه‌ترین قیمت ها ارائه شده و این ویژگی، در تحلیل و بررسی قیمت ها قابل نمایش می باشد.

آشنایی با انواع فرمت های ویدیو
این مقاله را بخوانید

هنگام خرید شارژر های دوربین عکاسی به چه نکاتی باید توجه کرد

اصل یا کپی بودن شارژر باتری نیکون

از دیگر مشکلات عکاسان و فیلم برداران برخورد انها با محصولات تقلبی است که باعث می شود شما در بازار با مشابه کالاهای اصلی رو به رو شوید که هیچگونه تفاوتی با کالاهای اصلی ندارند و نمی توانید تشخیص دهید پس اگر می خواهید گیر این تله نیوفتید به فروشگاه های معتبر رجوع کنید.

مدل باطری دوربین عکاسی نیکون

به غیر از اهمیت دادن به شارژر به شرکت سازنده در انتخاب مدل باتری ها نیز توجه کنید.شرکت های سازنده ی شارژر های نیکون و کانن و ..در چند مدل به بازار کالاهای باکیفیت برای کاربران ارائه می دهد. که هرکدام از انها برای مدل هلی مختلف باتری های دوربین عکاسی لازم است.

حفظ امنیت باتری و شارژر دوربین نیکون

وقتی باتری از لحاظ ساخت و کیفیت مواد انها استاندارد باشد باتری از هرگونه اسیب در امان است در واقع موادی که در ساخت ان به کار رفته است در دوام باتری و سالم موندن ان و همینطور ایجاد نیروی پایدار و منظم که موجب حفظ و امنیت باتری خواهد شد تاثیر دارد.

و اگر باتری که برای دوربینتان میگیرید از شرکت و نمایندگی های معتبری تهیه کنید می تواند خیال شما رو راحتتر کند و بدون نگرانی از ان استفاده کنید کمپانی نیکون نیز برای اینکه مشتریان به امنیت باتری های خود اطمینان داشته باشند اقدام به تولید باتری هایی با کیفیت فوق العاده ای برای محصولات خود کرده است. در اصل استفاده از باتری های نیکون در دوربین های عکاسی نیکون در برابر دیگر مجصولات شرکت های ثانویه ی تولید باتری پیشنهاد می شود.

آموزش عکاسی لانگ اکسپوژر
این مقاله را بخوانید

 وزن باتری و شارژر دوربین نیکون

یکی از عواملی که در تشخیص اصل یا کپی بودن باتری های دوربین می تواند کمک کند وزن باتری است معمولا باتری های تقلبی اکثر وزن سبکتری نسبت به باتری های اصلی دارد ولی در میان باتری هایی که کیفیت و توان انها باهم برابری میکند باتری هایی که سبکتر باشد ارزشمند تر است.باتری دوربین نیکون هم معمولا در برابر باتری های ثانویه ی مشابه، از وزن کمتری برخوردار می باشد.

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی