پرده برداری کمپانی نیکون از هیولای فول‌فریم ۴۷٫۵ مگاپیکسل

پرده برداری کمپانی نیکون از هیولای فول‌فریم ۴۷٫۵ مگاپیکسل

 شرکت نیکون از جدیدترین دوربین DSLR فول فریم رزولوشن بالای خود با نام D850 رونمایی نموده است. این دوربین در کنار مقدار مگاپیکسل بالای ۴۷٫۵، یک دوربین سریع بوده و دارای سیستم اتوفوکوس ۱۵۳ نقطه ای، قابلیت فیلمبرداری ۴K و عمر باتری بسیار طولانی است.

  محدوده ی استاندارد ایزوی دوربین جدید کمپانی نیکون بین ۶۴ تا ۲۵,۶۰۰ می باشد که از پایین به ۳۲ و از بالا به ۱۰۲,۴۰۰ گسترش می یابد، این دوربین از سیستم اتوفوکوس ۱۵۳ نقطه ای Multi-Cam 20K دوربین سال گذشته ی D5 استفاده می نماید که شامل ۹۹ سنسور کراس تایپ بوده و می تواند عکاسی متوالی ۷fps را در رزولوشن کامل مدیریت نماید البته این قابلیت تا ۹fps با اتصال یک دسته باتری اختیاری افزایش می یابد.

  عکاسان می توانند از مزیت بزرگنمایی بالای منظره یابی اپتیکال D850 – در ۰٫۷۵x – بهره ببرند. یک پنل تاچ اسکرین ۳٫۲ اینچی در پشت دستگاه با رزولوشن عالی ۲,۳۵۹k، تعبیه شده است. عکاسان بدون شک از قابلیت های عکاسی ساکت دوربین راضی می باشند که می تواند تا ۶fps عکاسی ساکت متوالی در رزولوشن کامل داشته باشد. شرکت نیکون دارای سه اندازه فرمت RAW می باشد که کاربران می توانند از آنها بهره مند شوند.
برای فیلمبرداران، این دوربین امکان خلق ویدئوهای تایم لپس و مرور زمان UHD یا اسمبل ویدئوهای تایم لپس ۸K را با استفاده از نرم افزار پس تولید می دهد، این دوربین قادر به ضبط محتوای ۴K هشت بیت بر روی یک دستگاه خارجی از طریق HDMI می باشد، درحالیکه بطور همزمان آنها را بر روی یک کارت رسانه نیز ذخیره می کند. D850 دارای میکروفون استریوی مخصوص خود با تشدیدکننده ی صدا است اما مجهز به یک پورت میکروفن خارجی نیز می باشد.

مقایسه مشخصات فنی نیکون D780 با نیکون D850
این مقاله را بخوانید
تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی