نمایندگی مجاز نیکون

نمایندگی مجاز نیکون

همانطور که می دانید، خرید دوربین و لوازم عکاسی بسیار حساس است و نیاز به تخصص و دانش کافی دارد. علاوه بر این با بالا رفتن قیمت لوازم الکترونیکی مانند دوربین عکاسی، حساسیت خرید این محصولات بیش از گذشته افزایش یافته است. ازین رو مراکز نمایندگی مجاز نیکون با برخورداری از تیم فروش با تجربه و با دانش و اطلاعات تخصصی در زمینه انواع دوربین نیکون و سایر محصولات جانبی نیکون، این اطمینان را کاربران می دهند که محصولات عکاسی و فیلمبرداری نیکون را بصورت اورجینال با بهترین کیفیت و با مناسب ترین هزینه عرضه می نمایند.

خرید محصولات نیکون از مراکز نمایندگی مجاز نیکون، علاوه بر حس اطمینان و اعتمادی که به مشتریان عزیز القا می نماید، خیال مشتریان را از بابت دریافت مناسب ترین خدمات پس از فروش کلیه محصولات نیکون نیز آسوده خواهد کرد.

در زمینه تعمیرات محصولات نیکون، حضور مهندسین کاربلد در مراکز نمایندگی مجاز نیکون این امکان را فراهم می آورد تا کلیه محصولات نیکون در صورت بروز اشکال و ایراد، در این مجموعه تعمیر و ترمیم گردد. پس از اینکه مشتریان دستگاه خود را برای تعمیر و پشتیبانی به مراکز نمایندگی مجاز نیکون تحویل داده و مشکل و ایراد دستگاه نیکون خود را مطرح می نمایند، ابتدا تیم تعمیرات نیکون بررسی های لازم را جهت عیب یابی دستگاه انجام می دهند و در نهایت عیوب اصلی را تشخیص می دهند. سپس با تهیه گزارش از وضعیت محصول و برآورد تقریبی هزینه تعمیر آن، پس از دریافت تاییدیه از مشتری شروع به تعمیر دستگاه می نمایند. در صورتی که قطعاتی از محصول دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر داشته باشد، قطعات اورجینال و باکیفیت بالا جایگزین خواهند کرد. سپس بعد از مدت زمان کوتاهی با مراجعه مشتری، دستگاه در حضور مشتری تست می شود و هزینه مناسب از مشتری دریافت می گردد. همچنین گارانتی پس از تعمیر نیز به مشتری داده خواهد شد تا در صورت بروز مشکل، بدون دریافت هزینه مجددا دستگاه عیب یابی شود.

نمایندگی مجاز نیکون

نمایندگی مجاز نیکون

هزینه و زمان تعمیر تجهیزات عکاسی نیکون بستگی به مشکل آن دارد و به همین دلیل نمی توان به صورت دقیق آن را اعلام نمود. بعضی از ایرادات خیلی ساده هستند و ممکن است در طی یک روز برطرف شوند. اما بعضی از مشکلات مانند شکستگی نمایشگر دوربین نیاز به تأمین قطعه اورجینال دارد که در صورت موجود نبودن، باید منتظر ورود آن به ایران باشیم که در بعضی مواقع این پروسه یک ماه هم طول خواهد کشید.

لازم است بدانید، مراکز زیادی هستند که خود را نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات نیکون می نامند و با سوء استفاده از عنوان نمایندگی، برای خود جایگاهی پیدا می کنند و خدماتی غیر تخصصی را بدون ارائه گارانتی معتبر به مشتریان ارائه می دهند. ازین رو لازم است توجه داشته باشید که برای بهره مندی از خدمات اصلی محصولات نیکون تنها به مراکز نمایندگی مجاز نیکون مراجعه نمایید و با نمایندگی های مجاز نیکون تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط : نمایندگی نیکون | نمایندگی کانن | فروشگاه مرکزی نیکون | فروشگاه نیکون | نمایندگی اصلی نیکون در تهران | نمایندگی دوربین نیکون | شرکت نیکون در تهران

نمایندگی مجاز نیکون ، مفتخر است تا به عنوان اولین مرکز رسمی فروش و ارائه خدمات پس از فروش محصولات نیکون در ایران، آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز باشد. کمپانی نیکون قریب به ۲۰ سال پیش تصمیم به احداث نمایندگی نیکون در ایران گرفت تا بتواند بازار بزرگ آن را با ارائه محصولات اورجینال و خدمات پس از فروش با کیفیت پر سودتر کند و در عین حال رضایت مشتریان خود را بیش از پیش بدست آورد.

نمایندگی مجاز نیکون در کشور موظف بود تا مراکز فروش و ارائه خدمات پس از فروش نیکون را در سطح کشور و شهر تهران گسترش دهد تا دسترسی به کالا و خدمات این کمپانی برای تمامی هموطنان به سادگی امکان پذیر باشد. از این رو، شرکت نیکون ژاپن در کنار ارسال مستقیم محصولات، لوازم جانبی و قطعات یدکی، امکانات و تجهیزات لازم برای سرویس و تعمیر دستگاه ها را نیز به کشور ارسال کرد.