نمایندگی دوربین نیکون

نیکون یکی از برترین برندهای تولیده کننده دوربین و لنزهای اپتیک در دنیاست. این شرکت انواع دوربین را از مبتدی تا حرفه ای تولید و به بازار عرضه می کند. شرکت نیکون سال هاست که نمایندگی های انحصاری خود را در کشورهای مختلف دنیا تاسیس کرده تا از این طریق کالا و خدمات خود را به صورت مستقیم  و با بالاترین کیفیت به دست مشتری برساند.

در این میان نمایندگی دوربین نیکون در کشور ما نیز یکی از مراکز مجاز نیکون در خاورمیانه است که مفتخر به کسب اعتماد مصرف کننده بوده است. فروش بالای محصولات نیکون در ایران حاکی از کیفیت بالای این محصولات و عمل به تعهدات نمایندگی این شرکت در کشور می باشد.

نمایندگی دوربین نیکون

ارسال مستقیم کالا به نمایندگی دوربین nikon سبب شده تا با رفع واسطه ها علاوه بر حفظ قیمت اصلی کالا، تمامی محصولات به صورت اورجنیال به دست مشتری برسد. در همین راستا، نمایندگی دوربین nikon در کشور، تنها مرکزی است که محصولات نیکون را به همراه ضمانت نامه اصل بودن کالا به دست مصرف کننده می رساند. بعلاوه در هنگام خرید، کارت گارنتی معتبری را اعطا می کند که در صورت بروز هرگونه مشکل در دستگاه بتوان از آن بدون پرداخت هزینه بهره مند شد.

نمایندگی دوربین nikon در اقصی نقاط کشور، انواع دوربین کامپکت، DSLR و لوازم جانبی دوربین را به همراه ملزومات عکاسی به فروش می رساند. بعلاوه هر یک از نمایندگی ها بخشی را به عنوان تعمیرات در اختیار دارند که شامل تجهیزات و امکانات پیشرفته تعمیر و سرویس دوربین می باشند. در این صورت مشتریان نیکون بدون نگرانی از آسیب بیشتر دستگاه و یا استفاده از قطعات تقلبی می توانند دوربین معیوب خود را به این بخش بسپارند. لازم به ذکر است که این مجموعه از متخصصین زبده ای بهره می برد که تعمیر دوربین و لنز نیکون را در ورک شاپ های بین المللی آموزش دیده اند و دارای مهارت و دانش بالایی در این زمینه می باشند.

نمایندگی دوربین nikon در جهت افزایش رضایت مندی مشتریان خود به صورت تلفنی و آنلاین پاسخگوی سوالات مشتریان عزیز است.

مطالب مرتبط : نمایندگی نیکون | نمایندگی کانن | فروشگاه مرکزی نیکون | فروشگاه نیکون | نمایندگی اصلی نیکون در تهران | نمایندگی مجاز نیکون | شرکت نیکون در تهران