نمایندگی اصلی نیکون در تهران

نمایندگی اصلی نیکون در تهران واقع در میدان جمهوری، نبش مترو نواب و برج سهیل به عنوان مرکز رسمی فروش و تعمیرات نیکون در کشور شناخته می شود. با افتتاح این مرکز مشتریان نیکون می توانستند بدون نگرانی از خرید محصولات تقلبی و با بهره مندی از گارانتی معتبر نیکون اقدام به خرید نمایند.

شایان ذکر است که گارانتی محصولات نیکون تنها توسط نمایندگی های معتبر این شرکت صادر می شود و خرید از فروشگاه های غیرمجاز، دستگاه را مشمول گارانتی نخواهد کرد. عدم ارائه ضمانت نامه اصلی توسط فروشگاه های غیرمجاز، احتمال فروش محصولات تقلبی با نام نیکون را بیشتر می کند. بنابراین شرکت نیکون برای جلوگیری از فروش محصولات تقلبی و چینی موجود در بازار، محصولات خود را به همراه ضمانت نامه اصل بودن کالا به فروش می رساند.

یکی از ویژگی های متمایز نمایندگی اصلی نیکون در تهران، فروش انواع مدل دوربین و لنز تولید شده توسط کمپانی نیکون است. این مرکز در جهت حفظ اصل مشتری مداری، کادری مجرب را در اختیار گرفته تا به طور تخصصی هر یک از دوربین ها را به مشتری معرفی کرده و نحوه استفاده آن ها را توضیح دهند. بنابراین مشتری می تواند با توجه به بودجه مدنظر، دوربین مورد علاقه خود را انتخاب نمایید. در کنار دوربین و لنزهای نیکون،  نمایندگی نیکون تمامی ملزومات عکاسی را نیز در این مرکز به فروش می رساند.

شایان ذکر است که نمایندگی اصلی نیکون در تهران بزرگترین مرکز تعمیر و تجهیز محصولات نیکون در کشور می باشد. قطعات یدکی دوربین ها به صورت کاملا اورجینال روی دستگاه های معیوب نصب می شوند. از این رو برای جلوگیری از سودجویی برخی تعمیرگاه ها و نصب قطعات تقلبی روی دوربین، توصیه می شود تا به نمایندگی های مجاز نیکون مراجعه نمایید. متخصصین حاضر در نمایندگی نیکون همگی دوره های فنی و تخصصی تعمیر و عیب یابی دوربین های نیکون را به طور کامل گذرانده اند و نقشی کلیدی را در تعمیر و جلوگیری از آسیب دیدگی بیشتر دستگاه ایفا می کنند.

وب سایت Nikon1 رسالت خود را در جهت بهبود خدمت رسانی به مشتریان عزیز و دسترسی آسان آن ها به کالا و خدمات نیکون می داند و در این راه سعی کرده تا تمامی سوالات و نیازهای کاربران را به صورت آنلاین پاسخگو باشد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به بخش محصولات نیکون با ویژگی های دوربین ها و نحوه استفاده از آن ها آشنا شده و سپس اقدام به خریداری نمایید. ما از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان خواهیم بود.

مطالب مرتبط : نمایندگی نیکون | نمایندگی کانن | شرکت نیکون | نمایندگی دوربین نیکون | نمایندگی مجاز نیکون | شرکت نیکون در تهران

نمایندگی اصلی نیکون در تهران