محافظ صفحه نمایش

امروزه برای محافظت از سطح لوازم هوشمند خود مانند موبایل های همراه و تبلت ها و دوربین هایی که صفحه نمایشگر دارند از این محافظ صفحه نمایش دوربین نیکون استفاده می شود که امری ضروری شده تا دستگاه ی شما برای مدت زیادی سالم و بدون خط و خش بماند

محافظ صفحه نمایش دوربینمحافظ نمایشگر دوربین نیکون،  قابلیت این را دارد تا از اسیب ها و ایجاد خراشیدگی و ساییدگی نمایشگر LCD دوربین شما محافظت میکند.این محافظ از پلاستیک فشرده تهیه شده و روی شفافیت و روشنایی تصویر صفحه نمایش هیچ تاثیری ندارد. این صفحه نمایش ازبهترین سیلیکون شفاف طراحی شده شده که شما بدون هیچ نگرانی می توانیدت تا سال ها بدون هیچ تغیر رنگی از ان استفاده کنید.

محافظ صفحه نمایش دوربین

نصب محافظ صفحه نمایش دوربین

نصب این محافظ بر روی دوربین بسیار ساده و راحت است که شما در زمانی که ان را نصب می کنید هیچ گونه حبابی هم در زیر محافظ باقی نخواهد ماند. و همچنین پاک کردن سطح صفحه نمایش دوربین بسیار ساده است و روی این نمایشگر هیچوقت کثیف و الوده دیده نمی شود و البته پوشش نانو روی سطح بیرونی این محافظ مقاومت زیادی در برابر اثر انگشت و یا رطوبت دارد که کمترین الودگی را به سطح رویه خود جذب می کند.

محافظ صفحه نمایش دوربینهمراه ان ، ورژن های جدیدتر پیشرفته تر محافظ ها یا همان Screen Protector / Screen Guard ها از نمایشگرها  در برابر ضربه، اثر انگشت، چربی یا عرق دست و همچنین نفوذ گرد و خاک محافظت می کنند. این نکات در رابطه با نمایشگر های دوربین های دیجیتال بخصوص مدل هایی مانند D5500 و D5600 نیکون که صفحه نمایش لمسی دارند و بسیاری از تنظیمات و کارکرد های دوربین از طریق صفحه نمایش و لمس آن با انگشت دست انجام می شود، اهمیت فروانی دارد

بنابراین شرکت بزرگ نیکون به شما این توصیه را می کند که از این محافظ ها برای صفحه نمایش های خود استفاده کنید تا طول عمر نمایشگر دوربین های شما بیشتر شود وزیرا انها به صورت اختصاصی برای دوربین های شما طراحی شده تا بهترین عملکرد خود را با بالاترین کیفیت برای شما عرضه کند.