لنز نیکون مدل AF-S DX 18-55mm f/3.5-5.6G EDII

این مدل لنزها، دارای عملکردی سریع و خاص با استفاده از اجرای موتور پله ایAF هستند. بنابرین به دلیل دارا بودن موتور پله ای،تعداد محدودی از دوربین ها با این مدل لنز ها سازگار هستند.به علاوه ممکن است برای دوربین های سازگار نیز بروز رسانی سیستم لازم باشد.دوعنصر ویژه به منظور ارائه عملکرد نوری فوق العاده در لنز وجود دارد که با حداقل لرزش،استفاده می شود.

نوعی تنظیم حرفه ای در لنز وجود دارد که با استفاده از منوهای دوربین می توان تنظیمات مربوط به لنز را انجام داد. همچنین ، از آنجا که از حالت های فوکوس (AF / MF) وVR ON / OFF از منوهای دوربین استفاده میشود، تعداد دوربین های سازگار با این لنز نیز محدود است. فرمت فشرده و سبک وزن DX-،۳/۱ برابر زوم طبیعی با محدوده ۱۸-۵۵ میلیمتر و فاصله کانونی f / 3.5-5.6 با حداکثر دیافراگم در آن مشاده می شود.

این مدل لنز، از وزن سبک و فشرده ای برخوردار است. فرمت سازگار با این مدل لنز ها ۳/۱ و محدوده آن ۱۸-۵۵MM بوده و همچنین فاصله کانونی و حداکثر دیافراگم آن نیز، f / 3.5-5.6 است.

لنز نیکون مدل AF-S DX 18-55mm f/3.5-5.6G EDII

زاویه دید لنز نیکون مدل AF-S DX 18-55mm f/3.5-5.6G EDII در فرمت FX/35 است. همچنین از کاهش لرزش با سرعت شاتر ۴/۰ بهره می برد.بر اساس استاندارد CIPA، این میزان سرعت هنگام اتصال به دوربین ، می تواند با حداکثر موقعیت، در تله فتو قرار بگیرد. این مدل لنز، از حداقل دیافراگمf / 22 – ۳۸ و زاویه دید ۷۶ درجه، برخوردار است.

دریچه روی لنز یا همان دیافراگم، دارای قابلیت باز و گرد شدن بوده و ۷ تیغه دارد. این نوع لنز ۲۰۵ گرم وزن دارد.لنز چند منظوره نیکون فوق العاده جمع و جور بوده و در هرگونه عکس برداری و فیلم برداری اچ دی، مناسب است.همچنین از وضوح بالایی برخورداراست که امکان زوم سه برابر سوژه را فراهم کرده و وعلاوه بر این، باعث جلوگیری از لرزش دوربین و تصاویر و بهبود در عملکرد عکاسی و فیلم برداری می شود.

فن آوری های پیشرفته به کار برده شده در این مدل لنز، باعث طول عمر بیشتر آن ها می شود. همچنین می توانید سوئیچ بین فوکوس خودکار و فوکوس دستی را با استفاده از منوی دوربین VR روشن یا خاموش کنید.

AF-S DX NIKKOR 18-55 ، در عکسبرداری وسیع از پرتره،مناظر،عکس و فیلم های اچ دی، دارای بیشترین وضوح و کیفیت است. این لنز که از رزولوشن و کیفیت بسیار بالایی برخوردارست ، باعث خلق عکس هایی شفاف با سرعت شاتر پایین و شرایط کم نور می شود. به طور قطع شما با این مدل لنز، از خلق تصاویر حرفه ای خود لذت خواهید برد. عدد لرزش گیر تصاویر برابر با۴/۰ است.این قابلیت های حرفه ای، ویژگی های خاصی به این لنز بخشیده است. با این لنز، هیچ عکسی تار یا کدر نبوده و وضوح آن بسیار بالا خواهد بود.

لنز نیکون مدل AF-S DX 18-55mm f/3.5-5.6G EDII ، از پیشرفته ترین و فشرده ترین لنز های نیکون به شمار می رود. طراحی جدید این لنز از سیستم نیکون ۱ گرفته شده است که حدود ۲۵% کوچکتر و سبک تر از پشتیبان خود است و شما با استفاده از آن ، به راحتی می توانیدعکس ها را بزرگنمایی کرده و فیلم برداری نیز به صورت اچ دی صورت بگیرد.

لنز نیکون مدل AF-S DX 18-55mm f/3.5-5.6G EDII

قدرت HD-SLR

این لنزها برای دوربین های dx و نسل جدید نیکون درارائه وضوح تصاویر، به شمار می روند.همچنین یکپارچه سازی نیکون، تضمین کننده تراکم و کنتراست رنگی با کاهش بازتاب و انعکاس نور است.به علاوه، دیافراگم گرد آن با ۷ تیغه، پس زمینه و عناصر خارج از فوکوس را در عکس برداری ، با ظاهری طبیعی ارائه می کند.عکس ها و فیلم های شما با جزییات HD-SLR به نمایش در می آید. این مدل لنز، دارای ابعاد:۲/۷ اینچ قطر و ۲/۹ اینچ طول و اندازه پیوست فیلتر ۵۲mm است.

لنزی مناسب هر موقعیت

با این مدل لنز ، شما قادر هستید تا در هر موقعیتی به عکس برداری مشغول شوید.لنز”p”، سری جدید لنز های نیکون است که با قابلیت موتور پلاسو به منظور فوکوس اتوماتیک فوق العاده سریع، طراحی شده است. عملکرد نوردهی در آن بالا و پوشش دهی مناسبی در تصویر برداری دارد. در این لنز، وضوح ، دقت و کیفیت بالا در اختیار شما است. به علاوه،تثبیت کننده تصویرو قابلیت های مربوط به مکان های کم نور ، از دیگر ویژگی های آن است.فوکوس این لنز،متمرکز و متنوع است.

کیفیت تصاویر

AF-P DX NIKKOR 18-55mm f / 3.5-5.6G VR دارای تکنولوژی پیشرفته و اپتیک فوق العاده ای است که در لنز های سری جدید نیکون مورد استفاده قرار می گیرد. دو عنصر در این مدل لنز وجود دارد که باعث عملکرد مناسبی در نوردهی میشود .با این لنز، عکس ها وفیلم های شما دارای رنگ بندی ، افکت و کنتراست در تصویر سازی خواهد بود.

لینک های مرتبط:  لنز نیکون | دوربین نیکون | نمایندگی نیکون | نمایندگی رسمی نیکون | نمایندگی اصلی نیکون | نمایندگی مجاز نیکوننمایندگی نیکون در تهران | نمایندگی نیکون در ایران | نیکون | نمایندگی انحصاری نیکون  |  لنز نیکون ۷۰-۳۰۰ F/4-5.6G | لنز نیکون مدل ۵۰mm F/1.8 AF D |لنز نیکون مدل AF-S Nikkor 58mm f/1.4G | لنز نیکون ۳۵mm f/1.8G DX AF-S | لنز نیکون مدل ۵۰mm f/1.4G AF-S | لنز نیکون AF-S 18-140mm f/3.5-5.6G ED DX VR | لنز نیکون مدل AF-S 24-120mm F/4G ED VR | لنز نیکون مدل AF-S NIKKOR 8-15mm f/3.5-4.5E ED Fisheye | نمایندگی نیکون