لنز نیکون مدل AF-S 24-120mm F/4G ED VR

به یقین این مدل لنز، می تواند یکی از مدل های انتخابی شما باشد. لنز نیکون مدل  AF-S 24-120mm F/4G ED VR ،دارای حداقل فاصله فوکوس ۰/۴۵ و حداکثر بزرگنمایی ۴/۲ است.این لنز از پوشش نانو کریستال ساخته شده است که به همراه کیسه لنز به مشتریان عرضه می شود. این لنز از فشردگی فوق العاده و زوم۵برابر بهره می برد که با ویژگی های قوی نوری، شدت نور ثابت ۴:۱ و فاصله کانونی چند منظوره ۲۴ تا ۱۲۰mm به بازارعرضه شده است.این لنز پیشرفته دارای سیستم تثبیت تصویر حتی در شرایط کم نور است که قابلیت استفاده از حداکثر چهار زمان با ماندگاری طولانی مدت را دارا است. پوشش نانو کریستال نیکون به طور موثری باعث کاهش نور خورشید می شود.قسمتی از لنز، عمدتا از منیزیم و از اجزای پلاستیکی فنی مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است.بنابراین بسیار با دوام و مناسب است وبا توجه به مهر و موم های پلاستیکی در اطراف سوئیچ لنز، می تواند از نفوذ هرگونه گرد و غبار جلوگیری کند.

لنز نیکون مدل AF-S 24-120mm F/4G ED VR
لنز همه کاره

این مدل لنز در هروضعیتی دارای بهترین عملکرد است. این لنز جمع و جور ،طیف گسترده ای از گزینه های عکاسی را برای شما به ارمغان می آورد .همچنین کیفیت تصاویر را با فرمت fx برای شما تضمین می کند.رزولوشن این لنز با وضوح بالا، دقیق و طراحی نوری پیچیده ای است و در ۱۳ گروه و عامل ed با کنتراست بالا عمل می کند. لنز نیکون مدل AF-S 24-120MM F/4G ED VR ،از ویژگی کاهش لرزش و ضبط صدا با سرعت بالای شاتر بهره می برد.

جزییات تصاویر با وضوح بالا در شرایط کم نورقابل مشاهده است.همچنین به دلیل فوکوس اتوماتیک، این لنز بسیار سریع وحرفه ای عمل می کند. کیفیت تصاویربا استفاده از این لنز بسیار چشمگیر است.عکس برداری از طبیعت ،پرتره های خیره کننده و مجموعه عکس های با کیفیت را می توانید در این مدل لنز جست و جو کنید. به علاوه طیف وسیعی از زاویه دید در این لنز، قابل پوشش دهی است. دلیل کارکرد عالی این لنز در نور کم ،شدت نور ثابت آن است و همچنین ،محدوه زوم آن به صورت منظم و یکنواخت عمل می کند.این امر باعث می شود تا زاویه تصاویربه ۸۴درجه وزاویه دید به ۲۰ درجه در موقعیت تله برسد.بنابراین قادر است کوچکترین دیافراگم را با عدد۲۲:۱ ارائه دهد.در سراسر محدوده زوم،فاصله فوکوس از سطح سنسور۰/۴۵ متر است که باعث می شودوسعت دید، با فواصل کم قابل ضبط باشد.

سیستم نوری

کیفیت لنز nikkor حرفه ای و ساختاری با کیفیت بالا ی۱۷ لنز در ۱۳ گروه است.دو لنز شیشه ای ed، انحراف رنگ هارااز بین برده و به این ترتیب وضوح بالایی از این طریق به دست می آید.قابل ذکراست که سه لنز نازک درقسمت بالای این دولنز وجود دارد که از خطای دیافراگم جلوگیری می کند.پوشش نانو کریستال علاوه بر نور خورشید ،قادر است نورهای پراکنده دیگر را نیز کنار بزند.به لطف کاربرد مناسب و کنتراست بالای این لنز، تیغه های گرد شده نیزباعث طبیعی تر شدن پس زمینه می شود .

تثبیت کننده تصویر

از مزایای فوق العاده این لنز ،وضوح چشمگیر آن در شرایط نوردهی نامطلوب است که تمرکز بسیار بالایی در جزئیات تصاویردارد. از سوی دیگر ویژگی Normal” و “Active نیز،انعطاف پذیری بیشتری را ایجاد کرده و به تصاویر امکان می دهد تا با۴ سطح سنسور به عمق بیشتری از زمینه تصویربرسد.

فوکوس اتوماتیک

فوکوس اتوماتیک بسیار سریع بوده و به شدت بی صدا عمل می کند که مزایایی مانند ایجاد تمرکز در حالت دستی af را بدون تاخیر زمان به همراه دارد.این ویژگی، به طور خاص، در هنگام استفاده از ویدئو گرافی بسیار مناسب است.

لنز نیکون مدل AF-S 24-120mm F/4G ED VR

ویژگی های لنز نیکون مدل AF-S 24-120mm F/4G ED VR

لنز ۲۴-۱۲۰mm نیکون، در اوت ۲۰۱۰ منتشر شد. این لنز،تا مدتی مخصوص لنز های اپتیکال بود وپس از مدت کوتاهی وبعد از معرفی لنزVR 24-120mm f / 4G نیکون، VR 24-120mm f/4G VR را با بسته لنز های برتر ،کامل و معرفی کرد.این مدل لنز برای عکاسان حرفه ای طراحی و ساخته شده است.علاوه بر این،این لنز همراه با ویژگیهای نوری نیکون به روزرسانی شد که فیلتر ۷۷ میلیمتری نیز به آن اضافه شد . این ویژگی باعث شد تا استفاده از فیلترهای پیچیده آسان شود. این لنز دارای یک حلقه طلایی است که توسط نیکون به عنوان یک لنز حرفه ای معرفی و مورد توجه قرار گرفت.یکی دیگر از قابلیت های این لنز، ایجاد سایه درپس زمینه تصویراست. بنابراین این لنز، برای هرگونه وضعیت عکاسی کاربرد دارد. پوشش دهی گسترده زاویه دید ، با فاصله کانونی مناسب، درعکاسی معماری ، منحصر به فرد است. همچنین میزان پردازش پرتره در این لنزحرفه ای ، تا ۵۰ درجه است.

بخشی از بدنه لنز از پلاستیک ساخته شده است که باعث پایین آمدن وزن آن شده است.در برخی موارد ممکن است نیاز به حمل چندین لنز داشته باشید، اما با استفاده از این لنز حرفه ای،دیگر نیازی به این کار نیست زیرا این لنز به تنهایی، کاربردی برابر با سه تا چهار لنز معمولی دارد.این نوع لنز از دیافراگم f2.8 و ایزو بسیار بالا بهره می برد.اکنون شما یک لنز۱/۸ اینچی در اختیار دارید که عملکردی فوق العاده سریع و آسان دارد.اما باید اضافه نمود که این لنز از نقاط ضعفی نیز برخوردار است. اما نقاط قوت آن بر این نقاط ضعف برتری دارد. این لنز دارای نوعی فن آوری جدید است که در عکس برداری های پیشرفته ای مانند عکاسی معماری، عکاسی درخیابان و مردم، بسیار مفید است. AF-S NIKKOR 24-120mm f / 4G ED VR ،یک لنز پیشرفته برای دوربین های پیشرفته D-SLR است.

لینک های مرتبط: لنز نیکون | دوربین نیکون | نمایندگی نیکون | نمایندگی رسمی نیکون | نمایندگی اصلی نیکون | نمایندگی مجاز نیکوننمایندگی نیکون در تهران | نمایندگی نیکون در ایران | نیکون | نمایندگی انحصاری نیکون  |  لنز نیکون ۷۰-۳۰۰ F/4-5.6G | لنز نیکون مدل ۵۰mm F/1.8 AF D |لنز نیکون مدل AF-S Nikkor 58mm f/1.4G | لنز نیکون ۳۵mm f/1.8G DX AF-S | لنز نیکون مدل ۵۰mm f/1.4G AF-S | لنز نیکون مدل AF-S NIKKOR 8-15mm f/3.5-4.5E ED Fisheye | لنز نیکون مدل AF-S DX Nikkor 18-200 F-3.5-5.6G ED VR II | لنز نیکون مدل AF-S DX 18-55mm f/3.5-5.6G EDII