لنز تله ۳۰۰-۱۲۰ میلیمتری F/2.8 نیکون

لنز تله ۳۰۰-۱۲۰ میلیمتری F/2.8 نیکون

لنز تله ۳۰۰-۱۲۰ میلیمتری F/2.8 نیکون

نیکون در کنار دوربین فول‌فریم جدید خود، لنز تله‌فوتو ۳۰۰-۱۲۰‌ میلی‌متری مختص فرمت FX رونمایی کرد.

برند نیکون بهمراه رونمایی از دوربین فول‌فریم D780 و از لنز ۲۰۰-۷۰‌ میلی‌متری f/2.8 مخصوص دوربین‌های بدون‌آینه سری Z، لنز جدید AF-S NIKKOR 120-300mm f/2.8E FL ED SR VR  را نیز معرفی نمود.

این لنز نیکون با فرمت FX (دوربین‌های فول‌فریم) دوربین‌های نیکون سازگار بوده تا بدین ترتیب به فاصله‌ی کانونی ۱۲۰ تا ۳۰۰ میلی‌متر را با حداکثر گشودگی دیافراگم f/2.8 دست برسیم.

کاربرد مکانیزم دیافراگم الکترومغناطیسی حتی در عکاسی سریع با نرخ پیوستگی بالا، کنترل پایداری در میزان نوردهی فراهم می سازد.

لنز تله ۳۰۰-۱۲۰ میلیمتری F/2.8 نیکون

نیکون تلاش زیادی در توسعه‌ی لنزی باکیفیت نموده تا شاهد وضوح بسیار خوبی در سرتاسر قاب و در تمام بازه‌ی زوم باشیم. استفاده از یک المان ED، دو عدسی فلوریت و یک نمونه‌ی SR  کمک بسیار زیادی به کنترل اعوجاج رنگی در این لنز می نماید. همچنین استفاده از پوشش ضد بازتاب، اختصاصی نیکون در کنار پوشش‌های ARNEO و نانوکریستال منجر به کنترل عالی پدیده‌های وجود لکه‌ی نوری یا روح‌زدگی در تصویر خواهد شد.

شرکت ژاپنی دنیای تجهیزات تصویربرداری؛ نیکون با استفاده از سیستم جدید فوکوس خودکار امکان فوکوس سریع و آرام روی سوژه را فراهم می سازد.

لنز‌های تله‌فوتو باتوجه به کاربری خاص خود همواره به سیستم لرزشگیر داخلی توانمندی نیاز دارند. در همین راستا نیز سیستم حذف لرزش‌ها شامل حالت‌های عادی و اسپرت در لنز ۳۰۰-۱۲۰ میلی‌متری نیکون، حذف لرزش‌ها تا ۴ استاپ را برای عکاس، فراهم می سازد.

مدیران نیکون درباره لنز جدید این شرکت گفتند؛ برای فوکوس به حداقل ۲ متر فاصله تا سوژه در تمام بازه‌ی زوم نیازمند است.

تعمیرات دوربین نیکون در غرب تهران
این مقاله را بخوانید

نیکون همواره تمرکز زیادی بر افزایش کیفیت محصولات تصویری خود داشته و این بار نیز برای کاهش وزن، بهبود کیفیت ساخت و افزایش عمر لنز جدید خود از آلیاژ‌ منیزیم در ساخت آن استفاده شده است. به لطف پوشش فلورین، لنز ۳۰۰-۱۲‌ میلی‌متری نیکون همچنین در برابر نفود قطرات باران یا گرد‌و‌ غبار، مقاوم ساخته شده است.

در پایان معرفی لنز تله ۳۰۰-۱۲۰ میلیمتری F/2.8 نیکون ، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی دوربین‌های DSLR ، دوربین های بدون آینه و دیگر محصولات نیکون نیاز دارید را در بخش محصولات نمایندگی نیکون بیابید. همچنین شما می توانید از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت نمایندگی نیکون با کارشناسان فروش تماس گرفته و هرگونه سوال در مورد خرید و یا قیمت محصولات و همچنین ضمانت و خدمات پس از فروش نیکون را، جویا شوید. این آگاهی شما را در خرید مطمئن و ارزان یاری خواهد داد.

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی