[dt_products_masonry bwb_columns=”desktop:3|h_tablet:3|v_tablet:2|phone:1″ dis_posts_total=”12″ ids=”2970, 2932, 2936, 2940, 2952, 2945″]

فلاش های پیشرفته ی نیکون

فلاش دوربین نیکونفلاش های حرفه ای نیکون برای دوربین های عکاسی نیکون با فرمت  fx,dx است در تمام شرایط عکاسی کارایی بی نظیری از خود نشان نشان داده و ویژگی های زیادی رو به نمایش گذاشته است یک از خصوصیت های خاص ان این است که در شرایط محیطی که نور کم است روشن شده و موجب عملکرد بهتری برای عکاسی در ان محیط می شود.

ویژگی های فلاش نیکون

فلاش دوربین نیکون، ویژگی منحصر به فرد بازیابی ان که هنگام داغ شدن ان فعال شده و از سوختن و اسیب دیدن ان جلوگیری کند.یا به گونه ای این فلاش مجهز به یک سیستم خنک کننده می باشد از داغ شدن سیستم جلوگیری میکند که همین امر باعث شده است تا فلاش بتواند شات های متوالی و پشت سر هم  داشته و حداکثر ۱۲۰شات را با سرعت  ۵فریم بر ثانیه، ایجاد کند.

یکی دیگر از این مشخصات فلاش نیکون ویژگی نور سنجی ان که بسیار حرفه ای عمل می کند و کارایی عالی در استفاده از دوربین دارد. اغلب  فلاش های نیکون قادرند تا برد تقریبا ۳۰  متر و به طور مستقیم کار کنند. آن ها می توانند تا ۶ گروه متشکل از ۱۸ فلاش اسپیدلایت را کنترل و محافظت نمایند.

فلاش اسپیدلایت

بازهم از توانایی های خاصی که اکثر شما به آن نیازمندید این است که درهنگام اتصال فلاش به آداپتور، این امکان را دارید که ۱۸ فلاش اسپیدلایت را حتی بدون بستن فلاش های دیگر،برروی دوربین خود کنترل کنید، این ویژگی به خصوص برای عکاسی با فلاش خارجی بسیار مناسب و مفید است و به عکاسان این امکان را می دهد تا در مکان های مختلف و در هرنوری ، از فلاش استفاده کنند.

فلاش دوربین نیکونهمچنین فلاش های نیکون از دکمه ای جدید به نام  (i) استفاده میکند که می تواند تنظیمات پرکاربردی را در خود ثبت و ذخیره نماید. علاوه بر این، سر فلاش های نیکون می توانند از ۷ تا ۹۰ درجه به بالا و پایین خم شوند و به میزان ۱۸۰ درجه به سمت چپ و راست بچرخند.

و البته از یک سوییچ مخصوص  برای کنترل حالت های نزدیک برخوردارند. دوربین های نیکون می توانند از فلاش بیرون جهنده داخلی بهره ببرند که این توانایی باعث می شود تا دیگر روی دوربین خود فلاشی نصب نکنید وبتوانید ان را در مکانی دور تر از خودتان قرار دهید و به کمک خود دوربین ان را کنترل کنید.

سیستم نوری فلاش دوربین نیکون

این فلاش به صورت بی سیم و مرکزی یا فرمانده روی دوربین اجرا میشود.و البته میتواند تا سه گروه a,b,c را کنترل کند. از توانایی و ویژگی های بی نظیر این فلاش مثل تنظیم دستی، سه الگوی مختلف نوردهی برای استفاده در شرایط مختلف ، گستره زوم وسیع از  ۱۷تا۲۰۰mm  و همین طور تنظیمات سریع و آسان.

قابلیت های فروان فلاش دوربین نیکون

رابط interface ، از سوی کارکرد ان بسیار پیشرفته است که مجهز شده به یک کلید ویژه  برای دستیابی به منوی اصلی است. و همینطور این دکمه در نور کم نیز روشن می شود. کاربران می توانند از فیلتر های رنگی مختلف با این فلش استفاده کرده و فلش می تواند به صورت خودکار رنگ ها را تشخیص داده و باعث ایجاد تعادل نور در دوربین شود.

فلاش دوربین نیکونقابل ذکر است که بروز ترین فلاش نیکون ، فلاش اسپیدلایت خارجی نام دارد که نوعی فلاش حرفه ای بوده و در کنار دوربین های حرفه ای  نیکون، معرفی و به بازار ارائه شده است. فلاش اسپیدلایت، قادر است  فلاش را از طریق فرکانس رادیویی فعال کند که این قابلیت بسیار شگفت انگیز و منحصر به فرد است.