فروشگاه مرکزی نیکون

فروشگاه مرکزی نیکون با سال ها تجربه در زمینه فروش انواع محصولات عکاسی برند نیکون به عنوان بزرگترین فروشگاه محصولات نیکون در ایران، فعالیت می کند. کلیه محصولات نیکون در این فروشگاه بصورت اورجینال و همراه با گارانتی رسمی نیکون عرضه می گردد.

همانطور که می دانید فرایند خرید محصولات الکترونیکی نظیر دوربین عکاسی به دلیل مشخصات فنی و پیچیدگی های دستگاه، با مشکلات و دغدغه های بسیاری همراه بوده است. بسیاری از مشتریان به دلیل تنوع بالای محصولات عکاسی با ویژگی ها و کاربردهای آنها آشنایی کافی ندارند و به دلیل کمبود زمان برای انتخاب و خرید، نمی توانند تمامی محصولات را بررسی و ارزیابی کنند. همچنین به اطلاعات مناسب و بی طرفانه نسبت به هر محصول دسترسی ندارند. از طرفی هم نمی توانند به برخی مراکز از جهت قیمت محصول، کیفیت و اطلاعات ارائه شده توسط پرسنل اطمینان و اعتماد کافی داشته باشند. ازین رو فروشگاه مرکزی نیکون این اطمینان خاطر را به مشتریان عزیز می دهد که به عنوان مرکز رسمی فروش محصولات نیکون، به نقد و بررسی صادقانه محصولات مختلف نیکون بپردازد و بصورت کارشناسانه برای خرید محصولات نیکون مشاوره و راهنمایی های لازم را به مشتریان ارائه دهد تا مشتریان عزیز بتوانند انتخاب مناسبی با توجه به بودجه و شرایط خود داشته باشند و اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایند.

     هدف اصلی تیم فروش فروشگاه مرکزی نیکون ارائه خدمات مناسب مشتریان جهت تسهیل در فرآیند انتخاب محصولات نیکون بوده است و در این راستا مصرف کنندگان را با کلیه محصولات متنوع نیکون، ویژگی ها، کاربرد، نحوه عملکرد، نقاط ضعف و قوت، گارانتی محصولات و… آشنا می نماید. این مجموعه انجام سفارشات مراجعان را در کوتاهترین زمان ممکن و همچنین مشاوره و راهنمایی کاربران را با حوصله و شکیبایی ضروری دانسته و تلاش خواهد کرد تا از اتلاف وقت مشتریان عزیز جلوگیری نماید. همچنین خدمات لازم را مطابق استانداردهای جهانی و با شیوه ای نوین در اختیار مشتریان قرار می دهد.

لازم به ذکر است تیم فروش مجرب و کارآزموده فروشگاه مرکزی نیکون به هرگونه انتقاد، نظر و یا پیشنهاد از سوی کاربران احترام گذاشته و از آنها به عنوان زمینه ساز ارتقاء و توسعه فعالیت خود در این حوزه استقبال می نماید.

مشتریان عزیز می توانند برای برقراری ارتباط با فروشگاه مرکزی نیکون از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت اقدام نمایند.

مطالب مرتبط : نمایندگی نیکون | نمایندگی کانن | شرکت نیکون | فروشگاه نیکون | نمایندگی اصلی نیکون در تهران | نمایندگی مجاز نیکون | شرکت نیکون در تهران

فروشگاه مرکزی نیکون