شرکت نیکون در تهران

شرکت نیکون در تهران

شرکت چند ملیتی نیکون سال هاست که به عنوان پرفروش ترین کمپانی تولید لنز و دوربین در جهان شناخته می شود. این شرکت با توجه به فروش بالای محصولات خود و حفظ بازار خود در نقاط مختلف دنیا، به اهدای نمایندگی انحصاری در کشورهای مختلف دنیا روی آورد. این نمایندگی ها با هدف ارائه مستقیم خدمات فروش و پس از فروش نیکون در اقصی نقاط جهان شکل گرفت و در پی آن با افزایش اعتماد مردم نسبت به برند نیکون روبه رو شد؛ زیرا با وجود یک نمایندگی مجاز در هر منطقه، مشتری دیگر نگران تقلبی بودن کالا و یا خرابی دستگاه نبود.

شرکت نیکون در تهران نیز در قالب نمایندگی انحصاری این کمپانی تاسیس شد و در دو دهه فعالیت خود توانست فروش بی سابقه ای را در کشور تجربه کند. تعهد بالای نمایندگی پس از فروش و کیفیت مثال زدنی محصولات نیکون سبب شده تا بیش از ۷۵ درصد از عکاسان حرفه ای کشور از دوربین نیکون استفاده کنند.

شرکت نیکون در تهران به عنوان نمایندگی مرکزی نیکون در ایران مشغول به فعالیت بوده و تنها نمایندگی مجاز در کشور نمی باشد. این مجموعه در تمام سطح شهر تهران شعبه داشته و خدمات نیکون را در کمترین زمان ممکن و به بهترین شکل به دست مشتری می رساند. بعلاوه نمایندگی های بسیاری نیز در مرکز استان ها و شهرهای بزرگ کشور وجود دارند که به عنوان فروشگاه مجاز نیکون و مرکز ارائه خدمات پس از فروش نیکون در این شهرها مشغول به فعالیت می باشند.

کارشناسان شرکت نیکون در تهران به صورت تخصصی و از پایه، تمامی نکات فنی و نحوه استفاده از دوربین های نیکون و لنزهای این کمپانی را به مشتری توضیح داده و چه در هنگام خرید و چه بعد از آن پاسخگوی سوالات آنان می باشند. از این رو مشتری می تواند علاوه بر قیمت هر دوربین از ویژگی های هر یک مطلع شده و دوربین ایده آل خود را انتخاب نماید.

مطالب مرتبط : نمایندگی نیکون | نمایندگی کانن | فروشگاه مرکزی نیکون | فروشگاه نیکون | نمایندگی اصلی نیکون در تهران | نمایندگی دوربین نیکون

شرکت نیکون در تهران

شرکت نیکون در تهران

خرید از شرکت نیکون در تهران این اطمینان را به شما می دهد که کالای خریداری شده کاملا اورجینال است و برای تایید این ادعا، ضمانت نامه اصل بودن کالا به شما اعطا خواهد شد. همچنین کارت گارانتی محصول که شامل رفع کامل عیوب ایجاد شده در دستگاه می باشد نیز به مشتری داده می شود.

شرکت نیکون در تهران حرفه ای ترین خدمات پس از فروش نیکون را در سطح کشور ارائه می دهد و در این زمینه تجهیزات و امکانات پیشرفته ای را که توسط کمپانی نیکون تامین شده است، در اختیار دارد. بعلاوه متخصصین این مجموعه دوره های تعمیر و بازیابی دستگاه های نیکون را زیر نظر اساتید برجسته بین المللی گذرانده اند و از دانش بالایی برای تعمیر دوربین و لنز برخوردار می باشند.

چنانچه قصد خرید دوربین نیکون و لنز نیکون و یا تعمیر این دستگاه ها را دارید، تنها کافی است تا به قسمت های مختلف سایت مراجعه کرده و پاسخ بسیاری از سوالات خود را بیابید و یا با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نموده تا کارشناسان ما پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشند.