شرکت نیکون در ایران

شرکت نیکون در ایران

نوآوری در تولید، کیفیت بالا و احترام به حقوق مشتری باعث شده تا محصولات شرکت نیکون به پرفروش ترین محصولات حوزه عکاسی و فیلم برداری در جهان تبدیل شود. نیکون را می توان به عنوان یکی از موثرترین کمپانی ها در ارتقاء و پیشرفت دوربین و لنز دانست. فروش بالای محصولات نیکون باعث شد تا مدیران این شرکت تصمیم به اهدای نمایندگی مجاز به کشورهای مختلف دنیا را بگیرند.

وجود نمایندگی مجاز یک کمپانی سبب می شود تا محصولات و خدمات پس از فروش با قیمت مصوب شرکت به دست مشتری برسد. در این میان کشور ما نیز به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای محصولات نیکون در خاورمیانه نیازمند وجود یک نمایندگی رسمی بود. این نمایندگی قریب به دو دهه است که در تهران تاسیس شده و از آن زمان تاکنون خدمات کمپانی نیکون را به صورت رسمی در اختیار هموطنان عزیز قرار می دهد.

شرکت نیکون در ایران نمایندگی های رسمی خود را در کشور فعال کرده است. از مهم ترین خدمات این مراکز می توان به فروش دوربین، لنز و ملزومات عکاسی به صورت کاملا اورجینال اشاره کرد. خرید از نمایندگی نیکون، محصولات این شرکت را مشمول گارانتی و خدمات پس از فروش می نماید. در صورت بروز هرگونه مشکل در کارکرد دستگاه می توان با مراجعه به نمایندگی آن را برطرف نمود.

بعلاوه شرکت نیکون در ایران محصولات این کمپانی را به همراه ضمانت نامه اصل بودن کالا به فروش می رساند. بنابراین مشتری بدون نگرانی از تقلبی بودن کالا می تواند دوربین یا لوازم جانبی را به راحتی خریداری نماید. تعمیر دستگاه ها نیز یکی دیگر از خدمات تخصصی انجام شده در نمایندگی نیکون است که توسط متخصصین مجرب و زبده این شرکت انجام می شود.

تعمیرات تخصصی دوربین شامل تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری همچون تعویض LCD و LED نمایشگر، تعویض تاچ اسکرین، تعمیر بردهای معیوب، تعویض باتری، تعمیر فلاش و لنز و … می باشد. لازم به ذکر است که بخش تعمیر در صورت داشتن گارانتی اورجینال، خدمات تعمیر خود را به صورت رایگان و یا با دریافت حداقل هزینه انجام می دهد. درصورتی که کالا شامل گارنتی نباشد و یا تاریخ گارانتی آن به اتمام رسیده باشد، نمایندگی نیکون منصفانه ترین هزینه را برای تعمیر و تعویض قطعات از مشتری دریافت خواهد کرد.

شرکت نیکون در ایران برای بهبود خدمت رسانی به هموطنان گرامی، وب سایت nikon1 را راه اندازی کرده تا اطلاعات کامل درباره مدل های مختلف دوربین و لوازم جانبی نیکون را ارائه دهد.

مطالب مرتبط : نمایندگی نیکون | نمایندگی کانن | فروشگاه مرکزی نیکون | فروشگاه نیکون | نمایندگی اصلی نیکون در تهران | نمایندگی دوربین نیکون | نمایندگی مجاز نیکون | شرکت نیکون در تهران

شرکت نیکون در ایران

timeline_pre_loader