دو لنز فول فریم نیکون سری Z رونمایی شد

دو لنز فول فریم نیکون سری Z

دو لنز فول فریم نیکون سری Z رونمایی شد ؛ نیکون دو لنز جدید از زیربرند Nikkor و خانواده‌ی فول فریم Z معرفی نمود؛ که بزودی به بازار عرضه می‌شوند.

نیکون به‌طوررسمی لنز‌های Nikkor Z 20mm f/1.8 S و Nikkor Z 24-200mm F/4-6.3 VR  را برای دوربین‌های بدون آینه معرفی کرد که در دسته‌ی مانت Zقرار دارند. لنزVR در بخش همه‌‌کاره و لنز S در بخش واید دسته‌بندی شده اند. قسمت‌هایی از بیانیه‌ی مطبوعاتی نیکون درباره‌ی محصولات جدید را بررسی می نمائیم.

 

دو لنز فول فریم نیکون سری Z رونمایی شدلنزهای جدید نیکون در خانواده‌ی Nikkor Z قرار گرفته اند تا این دسته از محصولات شرکت را بیش‌ازپیش توسعه دهند. با اضافه‌شدن لنز همه‌کاره و سبک Nikkor Z 24-200mm F/4-6.3 VR و Nikkor Z 20mm f/1.8 S با زاویه‌ی اولتراواید، ظرفیت‌های خانواده‌ی لنزهای Z  بیش‌ازپیش افزایش یافته و در ترکیب با فناوری انقلابی مانت Z، تجربه‌ای عالی از عکاسی ارائه می‌نماید.

لنز همه‌کاره‌یVRمحدوده‌ی بزرگ‌نمایی ۲۰-۲۰۰ میلی‌متر دارد که تنوع برای عکاسی سفر و روزمره در اختیار کاربر قرار میدهد. لنز جدید Sنیز با هدف توسعه‌ی  محصولات f/1.8 خانواده‌ی نیکون معرفی شد که سرعت دیافراگم بیشتر با زاویه‌ی دید گسترده‌تر را به کاربر نشان می‌دهد. این لنز برای علاقه‌مندان به عکاسی از مناظر و معماری و آسمان شب مناسب خواهد بود.

جی واناتر، معاون ارشد نیکون، درباره‌ی محصولات جدید خانواده‌ی Z گفت:

دو لنز فول فریم نیکون سری Z معرفی شد. این دو لنز جدید VR و S تعهد خود را به گسترش ادامه‌دار خانواده‌ی محصولات سری Z حفظ نمود. چه با لنزی با زاویه‌ی واید و سرعت دیافراگم زیاد، برای عکاسی از منظره یا شب و چه با لنزی سبک و همه‌کاره برای سفر نیاز داشته باشید، ما تمامی قابلیت‌های اصلی و الزامی را برای بهبود محتوای تولیدی ارائه میدهیم.

چطور روی حالت manual عکاسی کنیم؟
این مقاله را بخوانید

 

دو لنز فول فریم نیکون سری Z رونمایی شد

Nikkor Z 24-200mm F/4-6.3 VR؛ زوم چندکاره

لنز VR جدید نیکون را می‌توان محصولی مقرون‌به‌صرفه و همه‌کاره در دسته‌ی فول‌فریم با زوم ۸/۳ برابری معرفی نمود که گستره‌ی واید تا تله‌فوتو را پوشش داده و بسیار سبک است. این لنز نیکون حدودا ۵۷۰ گرمی و مقاوم در برابر پاشش آب و گرد‌و‌غبار، انتخاب مناسبی برای سفرهای ماجراجویانه می باشد و کیفیت رضایت‌بخش سری Z را نیز به کاربر ارائه می نماید. به‌علاوه،‌ در لنز جدید، رزولوشن و شفافیت بیشتر را همراه‌با کمترین آسیب و اعوجاج در سرتاسر تصویر و کل بازه‌ی کانونی زیرپوشش به همراه دارد.

نیکون در لنز جدید VR از دو اِلِمان لنزی غیرکروی به‌همراه دو اِلِمان لنز شیشه‌‌ای ED و یک اِلِمان لنز شیشه‌ای غیرکروی ED با پوشش اختصاصی ARENO استفاده کرده تا اعوجاج را در تصاویر ‌حداقل نماید. برد لنز پس از اتصال به بدنه‌ی دوربین فرمت DX به ۳۰۰ میلی‌متر رسیده و درنهایت، تصویربرداری آسان را در منظره‌های مختلف ممکن می‌سازد.

لنز Nikkor Z 24-200mm F/4-6.3 VR قابلیت‌های مناسبی برای کاربران علاقه‌مند به فیلم‌برداری ارائه مینماید. به‌عنوان مثال، می‌توان به ردگیری سوژه و فوکوس باکیفیت در حالت فیلم‌برداری اشاره کرد. همچنین، قابلیت لرزش‌گیری اپتیکال پنج‌مرحله‌ای در این لنز موجود است که در ترکیب با قابلیت IBIS در دوربین‌های Z7 و Z6، فیلم‌های باکیفیتی ضبط می‌کند.

 

دو لنز فول فریم نیکون سری Z رونمایی شد

Nikkor Z 20mm f/1.8 S؛ زاویه‌ی دید گسترده

نیکون برای افزایش گستره ی محصولات و خدمات خود، محصول جدید خط S در خانواده‌ی Z معرفی کرد که در دسته‌ی لنزهای واید قرار دارد. لنز f/1.8 S برای کاربرانی انتخاب مناسبی محسوب می‌شود که به‌دنبال جزئیات بسیار در تصویر و وضوح چشمگیر تصویر در میدان‌هایی با عمق کم هستند. فاصله‌ی کانونی۲۰۰ میلی‌متری این لنز در ترکیب با دهانه‌ی دیافراگم f/1.8 برای عکس‌برداری از آسمان شب و مناظر شهری بسیار عالی است. درمجموع، لنز جدید واید نیکون برای تصویربرداری منظره‌ای، به‌ویژه در وضعیت نور کم، پیشنهاد می کنند.

اسمو چیست؟
این مقاله را بخوانید

طراحی این لنز جدید در خانواده‌ی S، از نوع مقاومی به بازار عرضه شده است که نگرانی کاربر را از نفوذ گردو‌غبار و رطوبت از بین برده است. این لنز ۹ تیغه‌ی دیافراگمی و سه اِلِمان لنزی ED با پوشش نانوکریستال دارد. Nikkor Z 20mm f/1.8 S  نیز قابلیت‌های بسیاری در فیلم‌برداری ارائه می‌کند که از میان آن‌ها می‌توان به فوکوس خودکار سریع و بی‌صدا به‌کمک موتور استپر حرفه‌ای اشاره نمود. که ضبط فیلم با جلوه‌های دقیق و حرفه‌ای سینمایی را ممکن می‌سازد.

مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی دوربین‌های DSLR ، دوربین های بدون آینه و دیگر محصولات نیکون نیاز دارید را در بخش محصولات نمایندگی نیکون بیابید. همچنین شما می توانید از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت نمایندگی نیکون با کارشناسان فروش تماس گرفته و هرگونه سوال در مورد خرید و یا قیمت محصولات و همچنین ضمانت و خدمات پس از فروش نیکون را، جویا شوید. این آگاهی شما را در خرید مطمئن و ارزان یاری خواهد داد.

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی