خرید از نمایندگی رسمی نیکون

[dt_call_to_action content_size=”normal” background=”plain” line=”true” style=”1″]

خرید از نمایندگی رسمی نیکون

    نمایندگی اصلی نیکون در تهران  به فروش انواع دوربین های نیکون می پردازد. کارشناسان فروش ما در نمایندگی نیکون پس از اطمینان از اصل بودن کالا، آن را در خدمت مشتریان عزیز قرار می دهند. فروش محصول در نمایندگی نیکون آغازی جهت ارائه ی خدمات و محصولات بهتر به مشتریان گرامی می باشد. خدمات فروش در نمایندگی نیکون به چند دسته تقسیم می شوند که عبارتنداز :  خدمات در هنگام فروش و خدمات پس از فروش. پیش از فروش محصول ، کارشناسان فروش مستقر در نمایندگی نیکون ، اطلاعات لازم در خصوص محصول مورد نیاز را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد و شما را در انتخاب کالا با توجه به نیازتان یاری خواهند نمود. هنگام فروش محصول در نمایندگی نیکون ، کارشناسان فروش در نمایندگی نیکون ، با صبر و حوصله به پرسش های مختلف خریداران پاسخ گفته و رهنمود های لازم را در اختیار آن ها قرار خواهند داد. همچنین در صورت نیاز به نصب و راه اندازی، کادری از برترین متخصصین آماده ی ارائه ی خدمات به مشتریان گرامی هستند. پس از فروش محصول، نمایندگی نیکون آماده است که در صورت هر گونه مشکل، خدمات لازم در خصوص تعمیر یا نصب و راه اندازی محصول را در خدمت شما قرار دهد. توجه کنید هرگز محصول خود را جهت تعمیر به مراکز و نمایندگی های غیرمجاز یا افرادی که تخصصی در تعمیر دوربین های نیکون ندارند، قرار ندهید.

خرید از نمایندگی رسمی نیکون

  امروزه تمامی کمپانی های معروف دنیای تکنولوژی از لفظ مشتری مداری استفاده نموده و خود را مشتری مدار می نامند. اما فاصله میان گفتار تا عمل فراوان است. نمایندگی نیکون با تمامی قوا به نهادینه کردن مفهوم مشتری مداری بین کارکنان خود پرداخته است. در سال‌های اخیر انواع بنگاه‌های اقتصادی، از شرکت‌های کوچک تازه‌ تاسیس تا شرکت‌های فرا ملیتی، به اهمیت رضایت مشتری پی‌برده‌اند. همگی آنها به خوبی درک کرده‌اند که حفظ مشتریان کنونی نسبت به جذب مشتریان جدید از سودآوری بیشتری برخوردار است. مشتری مداری، گرایش بدست آوردن اطلاعات در مورد مشتری و استفاده از آن در تدوین استراتژی به منظور برآورد ساختن این نیازها و اجرای این استراتژی از طریق پاسخگویی مثبت به خواسته‌ها و نیازهای مشتریان عزیز است. نمایندگی رسمی نیکون در تهران  به دلیل تعهدی که در برآورده کردن نیاز مشتریان دارد ، در ارائه ی خدمات به مشتریان همواره موفق بوده است. کارکنان باید فلسفه خدمت به مشتری را به طور دائم تقویت نموده و برای بهبود مستمر آن کوشش نمایند. بدین طریق است که سازمان می‌تواند مشتریان خود را حفظ کند. گاهی اوقات عذرخواهی کردن راه اصلی عبور از بسیاری از بحران‌ها و حلال بسیاری از مشکلات و نارضایتی‌ها است و خشم مشتریان ناراضی را تا حدی کم می‌کند کارکنان نمایندگی اصلی نیکون در تهران همواره  این اصل مهم را در نظر خواهد داشت.

مطالب مرتبط: نمایندگی نیکون | تعمیرات نیکون در شرق تهران | تعمیرات نیکون در جنوب تهران | تعمیرات نیکون در شمال تهران | خدمات پس از فروش نیکون | تعمیرات نیکون در غرب تهران[/dt_call_to_action]

خرید از نمایندگی رسمی نیکون