بهترین دوبین های بدون آینه نیکون

چرا بدون آینه‌ها بهتر هستند ؟

دوربین‌های بدون آینه مطمئناً آزادی عمل بیشتری را ارائه می‌دهند. که بهترین دوبین های بدون آینه نیکون را می توان دوربین های نیکون Nikon Z7 و Nikon Z6 را نام برد که اگر به دنبال خرید یک دوربین DSLR هستید، فقط دو کمپانی بزرگ کانن و نیکون برای آنها وجود دارند ( البته برندهای دیگری نیز در این زمینه وجود دارند)؛ اما در نقطه‌ی مقابل اگر به دنبال خرید یک دوربین بدون آینه باشید، انتخاب‌های بسیار گسترده‌ای خواهید داشت، شامل کانن، نمایندگی نیکون، سونی، پاناسونیک، الیمپوس، فوجی فیلم و لایکا که همه دوربین‌های متنوعی را متناسب با هر بودجه‌ای ارائه می‌دهند.

بهترین دوبین های بدون آینه نیکون

هر دوی این دوربین‌های Nikon Z7 و Nikon Z6 فول فریم بودند و به نظر نمی‌رسید که شرکت نیکون قصد دارد تا دوربین‌های بدون آینه‌ جدیدش را با فرمت دیگری معرفی کند. اما این شرکت به فاصله یکی دو سال بعد‌تر، دوربین Z50 را هم با حسگر APS-C و قیمت بسیار مناسب‌تری معرفی کرد.بهترین دوبین های بدون آینه نیکون

دوربین نیکون Z6 II

شرکت نیکون به زودی یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای این دوربین عرضه می کند که با نصب آن، دوربین Z6 II توامایی این را خواهد دلشت که ویدئو‌های ۴K را با سرعت‌ ۶۰ فریم بر ثانیه هم ضبط کند. گفته می‌شود این به‌روزرسانی نرم‌افزاری روی فوکوس این دوربین هم مؤثر خواهد بود و سرعت و دقت آن را افزایش می‌دهد.

دوربین Nikon Z6 II هم بهبود یافته ی  Z6 نیکون می باشد که با همان تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای که از سری Z نیکون انتظار داریم معرفی شده است، اما با توجه به رزولوشن پایین‌تری که نسبت به Z7 II دارد، برخی از قابلیت‌های آن برای عکاسانی که به سرعت بالاتری نیاز دارند مناسب‌تر است.تأثیر این پردازشگر در فیلم‌برداری این دوربین هم عالی بوده است.

دوربین نیکون
این مقاله را بخوانید

بسیاری از امکانات دیگر این دوربین مانند منظره‌یاب، نمایشگر، پشتیبانی از کارت‌های حافظه و درگاه‌های ورودی و خروجی صدای آن شبیه به Z7 II است و می‌توان آن را بهترین دوربین بدون آینه نیکون با رزولوشن پایین‌تر در نظر گرفت.

دوربین نیکون Z7 II

دوربین Z7 II می‌تواند با رزولوشن ۴K و سرعت اسلوموشن ۶۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند و ویدئو‌های خروجی با عمق رنگ ۱۰-bit و با پروفایل خام N-Log ذخیره می‌شوند. همچنین می‌توانید با مد‌های HDR هم فیلم‌برداری کنید که دامنه رنگ فوق‌العاده‌ای را در ویدئو‌های ضبط شده حفظ می‌کند.

 قابلیت‌های مهم دوربین نیکون Z7 II عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد. به عنوان نمونه طراحی ظاهری این دوربین از لحاظ ارگونومی یکی از بهترین‌هاست و نیکون در مقایسه با نسخه‌ی اولیه دوربین نیکون Z7 در دوربین نیکون Z7 II از بافری با ۳٫۵ برابر ظرفیت بیشتر استفاده کرده است.

بهترین دوبین های بدون آینه نیکوناز اصلی ترین تفاوت های مهم دوربین Z7 II نسبت به مدل قبلی خودش، عرضه دو اسلات کارت حافظه یکی از نوع SD UHS-II و یکی هم از نوع بسیار پرسرعت CFexpress Type B است تا بتوانند سرعت بالای ثبت عکس‌های این دوربین رزولوشن بالا را پشتیبانی کنند.

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی