آموزش عکاسی ۳۶۰ درجه از محصول

آموزش عکاسی 360 درجه از محصول

عکاسی ۳۶۰ درجه از محصول چیست؟

روند آموزش عکاسی ۳۶۰ درجه از محصول به طرز شگفت انگیزی ساده است. در بیشتر موارد، این کار فقط نیازمند قرار دادن یک محصول بر روی یک صفحه چرخان است.

شما این قابلیت را دارید تا  صفحه چرخان را از چپ به راست یا بالعکس به صورت افزایشی بچرخانید( چه به صورت دستی یا به صورت خودکار) و هر بار یک عکس ثبت کنید.

هنگمی که یک چرخش را تمام کردید، عکس ها را در یک برنامه عکاسی ۳۶۰ درجه از محصول که تصاویر را برای شما متحرک سازی می‌کند آپلود کنید.

زمانی که روند متحرک سازی تمام شد، می‌توانید آن را دانلود کرده یا یک کد کوتاه که برنامه می‌سازد کپی کنید. هنگامی که که لینک را در یک وبسایت کپی کردید، بازدید کننده ها می‌توانند با کشیدن تصویر به چپ یا راست آن را حرکت داده و ببینند.

برای عکاسی ۳۶۰ درجه از محصول چه ابزاری نیاز دارید؟

آموزش عکاسی 360 درجه از محصولتجهیزات نورپردازی

برای عکاسی ۳۶۰ درجه از محصول به یک منبع نور روشن برای اطمینان از بهترین نتایج ممکن نیاز دارید. منظور از حرف به این معنا نیست که شما می‌توانید هم از LED ها یا فلاش ها استفاده کنید. در بیشتر موارد، شما برای ضمانت از روشنایی مطلوب به دو یا سه عدد نور احتیاج دارید.

به غیر از این، شما برای عکاسی ۳۶۰ درجه از محصول به دو یا سه عدد سافت باکس احتیاج دارید. سافت باکس‌های مربع بهترین انتخاب هستند، اگرچه چترها و سافت باکس های هشت ضلعی نیز به خوبی کار می‌کنند.

فرمت و اندازه فایل عکس در دوربین نیکون
این مقاله را بخوانید

در بیشتر مواقع ، عکاسی ۳۶۰ درجه از محصول نیاز به شرایط نوری نرم برای دستیابی به سطوح کاملاً روشن و یک تصویر دقیق دارد.صد البته که شما به پایه نور هم برای قرار دادن منبع نور نیازد دارید. بسته به تعداد نورهایی که دارید، ۲ یا ۳ عدد کافی است.

لنز زوم

از آنجایی که اندازه محصولات متفاوت است، شما نیاز به لنزی دارید که بتواند هم آیتم‌های کوچک و هم آیتم‌های بزرگ را در کادر قرار بدهد. بهترین انتخاب استفاده از یک لنز زوم است. از این رو، برای اطمینان از اینکه محصول در عکس قرار می‌گیرد تمام کاری که باید انجام دهید این است که زوم کنید یا از زوم خارج شوید.

یک دوربین عکاسی DSLR یا بدون آینه

برای مقابله  از کارکردن با حجم زیادی از اطلاعات، بسیاری از عکاسان دوربین‌های سطح پایین کم رزولوشن را انتخاب می‌کنند.

در بیشتر موارد، یک دوربین عکاسی کراپ سنسور ۲۴ مگاپیکسلی ، کیفیت فوق‌العاده‌ای را بدون کند کردن وبسایتی که تصاویر ۳۶۰ درجه محصول را نشان می‌دهد، ارائه می کند.

ریموت کنترل

شما برای فعال کردن دوربین عکاسی خود به صورت بی‌سیم به یک ریموت احتیاج دارید. انجام این کار این اطمینان را ایجاد می‌کند که به صورت تصادفی دستگاه را هنگام ثبت تصاویر ۳۶۰ درجه محصول تکان نمی‌دهید.

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی