معرفی دوربین نیکون Coolpix P950

معرفی دوربین نیکون Coolpix P950

معرفی دوربین نیکون Coolpix P950

در نمایشگاه CES 2020 ، برند نیکون از محصول جدید خود یعنی معرفی دوربین نیکون Coolpix P950 که از سر‌ی کول‌پیکس با قدرت زوم بسیار بالا است، رونمایی کرد. این دوربین فوق العاده، از توانایی ضبط ویدئوهای ۴K نیز برخوردار است. برای اطلاع از اخبار و اطلاعات دقیق در مورد محصولات نیکون به سایت نمایندگی نیکون مراجعه فرمائید.

این دوربین محصول جدید در سر‌ی DSLR و برند مشهور لنزهای نیکور Nikkor به خانواده‌ی محصولات حرفه‌ای نیکون افزوده شد. یکی از محصولات دسته‌ی دوربین به‌نام Coolpic P950  معرفی شد؛ که قابلیت‌های متنوع فیلمبرداری و عکاسی‌ را باکیفیت بالا به کاربر ارائه میکند.

معرفی دوربین نیکون Coolpix P950

یکی از ویژگی های محبوب دوربین نیکون Coolpix P950 وجود صفحه نمایشی برای بازبینی تصویر و پیمایش منو ، یک LCD بزرگ ۳٫۲ اینچی ۹۲۱k-dot ارائه شده است و دارای طراحی زاویه متنوعی برای کار بهتر از زاویه های بالا ، پایین و جلو است.

حسگر و پردازنده

P950 با سنسور ۱۶MP 1 / 2.3 “BSI CMOS قادر به عکسبرداری و عکسبرداری با وضوح بالا به همراه سرعت و حساسیت قابل توجه است. طراحی BSI سنسور باعث کاهش سطح نویز و وضوح تصویر بیشتر هنگام کار در ISO قابل ارتقا محدوده حساسیت ۱۰۰-۶۴۰۰٫ سنسور و پردازشگر EXPEED همچنین امکان عکسبرداری مداوم سریع با حداکثر ۷ فریم در ثانیه را با وضوح کامل فراهم می کند تا با کار با سوژه های متحرک سازگار باشد.

فوکوس دوربین نیکون P950

نیکون در دوربین Coolpix P950 قابلیتی به‌نام Target Finding AF قرارداده است که امکان ثبت تصاویر را با دقت و فوکوس بالا ممکن میسازد. به‌علاوه تصویربرداری پیوسته با سرعت ۷ فریم‌بر‌ثانیه است. همچنین دامنه حساسیت دوربین تا ۶،۴۰۰ ممکن می شود.

مقایسه دوربین کانن SX70 با دوربین نیکون P1000
این مقاله را بخوانید

معرفی دوربین نیکون Coolpix P950

فیلمبرداری دوربین نیکون P950

دوربین فوق العاده نیکون مثل همه ی دوربین های این کمپانی قابلیت ضبط ویدئو UHD 4K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و ویدئو Full HD با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه را دارد که بسیارعالی و کاربردی است.

کیفیت تصویر گرفته شده همراه با عکس

دوربین جدید نیکون با تنظیمات مختلف، در عکس‌برداری و فیلم‌برداری برای انواع کاربران با مهارت های گوناگون، کارایی بسیار زیادی دارد. رابط کاربری ساده و همچنین ۲۳۵۹k-dot EVF، ثبت تصاویر با دقت و کیفیت بالا را ممکن ساخته است. دوربین‌ سوپرزوم نیکون، تصاویر باکیفیت از فواصل بسیار دور ثبت می کند.

دوربین عکاسی نیکون P950

طراحی بدنه دوربین نیکون P950

باوجود منظره یاب الکترونیکیدر دوربین نیکون Bright 2.36m-dot OLED  یک وسیله واضح و مفید برای نظارت بر سطح چشم و مزایای کار در فاصله کانونی بیشتر با خدمت به عنوان یک نقطه تماس فیزیکی اضافی در برابر دوربین است.

برای دیدن دوباره ی تصویر و پیمایش منو ، یک LCD بزرگ ۳٫۲ اینچی ۹۲۱k-dot ارائه شده است و دارای طراحی زاویه متنوعی برای کار بهتر از زاویه های بالا ، پایین و جلو است.

معرفی دوربین نیکون Coolpix P950

اتصال وایرلس دوربین نیکون P950

Wi-Fi و بلوتوث داخلی همراه با برنامه SnapBridge نیکون برای انتقال فایل بی سیم و کنترل دوربین از راه دور از یک دستگاه همراه متصل است.

لنز های مناسب دوربین نیکون P950

دوربین نیکون Coolpix P950 مجهز به لنز نیکور با زوم اپتیکال ۸۳ برابری است که با استفاده از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی، محصول جدید از سری دوربین های سوپرزوم نیکون بحساب می‌آید. این سری  از محصولات شرکت نیکون، به تصاویر باکیفیت بالا از سوژه‌ای در فاصله دور مشهور هستند.

بررسی ویژگی های دوربین D780 نیکون
این مقاله را بخوانید

دوربین نیکون علاوه بر لنز ۲۰۰-۲۴ میلیمتری، به قابلیت‌های حرفه‌ای دیگری مجهز میباشد که به‌کمک تجهیزات اپتیکی نیکور کسب شده است. فناوری لرزشگیری اپتیکال که با ۵.۵ توقف به تصویربرداران صحنه‌های پر جنب‌وجوش، این امکان را میدهد تا حتی از سوژه‌هایی در فاصله دور، فیلم‌برداری ۴K UHD  ضبط کنند.

خرید دوربین همراه با لنز نیکون P950

با استفاده از زوم ۱۶۶ برابری در دوربین Coolpix P950 می‌توان از سوژه‌هایی در فاصله بسیار دور، با استفاده از امکانات تصویربرداری ماکرو عکسبرداری نمود؛ و ‌بنوعی لنز را تا نزدیکی فاصله‌ی۰/۴ اینچی سوژه ببرید در پایان دوربین نیکون Coolpix P950 همراه لنز ۲۰۰-۲۴ میلیمتری، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی دوربین‌های DSLR ، دوربین های بدون آینه و دیگر محصولات نیکون نیاز دارید را در بخش محصولات نمایندگی نیکون بیابید.

تماس با نمایندگی نیکون
آدرس نمایندگی