دوربین نیکون D7200 Body

دوربین نیکون D7200 Body ، اولین مدلی است که دارای کیفیت تصویر فوق العاده، عملکرد خوب در نور کم و سرعت بالا است، با امکان استفاده از Wi-Fi و NFC  به صورت یکجاست. D7200، ستاره ای جدید از دوربین DX فرمت دوربین نیکون است. خلاقیت خود را با عکس ها و فیلم هایی که با وضوح می درخشند، به نمایش بگذارید. تصاویر زیبای خود را راحت تر از همیشه با یک دستگاه هوشمند سازگار به اشتراک بگذارید. این که آیا شما یک عکاس پرشور و یا یک فیلمبردار پرشور هستید و به دنبال یک ابزار برای پرورش خلاقیت خود باشید و یا به دنبال یک دوربین دوم و یا یک ترکیب ایده آل از همه کاره بودن و راحتی باشید، D7200  گزینه بسیار مناسبی می باشد.

دوربین دیجیتال نیکون مدل D7200 Body

امکانات طراحی دوربین دیجیتال نیکون مدل D7200 Body

مانیتور ال سی دی ۳٫۲ اینچ با وضوح ۲۲۲۹۰۰۰ نقطه در طراحی D7200 گنجانده شده است و برای کارایی در شرایط روشنایی متفاوت، RGBW  آن دارای جهت گیری بهتر است. منظره یاب نوری پوشش ۱۰۰٪ را فراهم می کند و دارای یک سیستم نمایشگر EL طبیعی برای ارائه اطلاعات تصویربرداری می باشد که در آن نیازی به برداشتن چشم خود از منظره یاب ندارید.

برای فراهم آوردن نور اضافی برای صحنه هادوربین دارای فلاش پاپ آپ داخلی است و همچنین می تواند برای ارتباط بی سیم با دیگر فلاش های سازگار با CLS سازگار با Nikon استفاده شود. همچنین برای فلاش های مجزا به عنوان اکسوری جایگاه نصب تعبیه شده است. دوربین دارای اسلات کارت SD دوگانه است تا قابلیت ذخیره فایل را گسترش دهند.  علاوه بر این، در این دوربین از درگاه هایی همچون  HDMI برای ارتباط با دستگاه های دیگر استفاده شده است. دکمه  Pv درجلوی دوربین برای پیش نمایش زمینه برای  بررسی عمق میدان قبل از عکسبرداری تعبیه شده است.  این دکمه همراه با دکمه Fn جلوی دوربین نیز می تواند برای سایر کنترل های عکسبرداری نیز استفاده شود.
همچنین باتری لیتیوم یون قابل شارژ EN-EL15 تا حدود ۱۱۱۰ عکس یا ۸۰ دقیقه ضبط فیلم در هر شارژ (بر اساس استانداردهای CIPA ) را فراهم می کند.

ارتباط Wi-Fi
دوربین نیکون D7200 Body دارای قابلیت اتصال Wi-Fi است که امکان انتقال تصاویر و قابلیت های تصویربرداری از راه دور را فراهم می کند. در صورتی که نرم افزار Wireless Mobile Utility  نیکون بر روی یک دستگاه تلفن همراه آندروید یا iOS  نصب کنید، می توانید از این دستگاه برای مرور محتویات کارت حافظه استفاده کنید، تصاویر را انتخاب کنید و فایل ها را به صورت یکپارچه بین دستگاه ها برای اشتراک گذاری آنلاین سریع منتقل کنید. علاوه بر این، دستگاه تلفن همراه می تواند از راه دور شاتر را فعال کرده و تصویر زنده از دوربین را برای فعال کردن دوربین از راه دور نمایش دهد. NFC نیز برای اتصال سریع و ساده دستگاه های تلفن همراه خود به دوربین پشتیبانی می شود. برای عملکرد سریعتر بیسیم، دوربین نیکون D7200 Body همچنین با فرستنده بی سیم WT-5A و واحد ارتباطی UT-1 سازگار است که می تواند فایل های تصویری را از طریق FTP انتقال دهد.

دوربین دیجیتال نیکون مدل D7200 Body

سایر ویژگی های دوربین دیجیتال نیکون مدل D7200 Body

برای ضبط ویدیو و تصویربرداری تایم لپس، دوربین امکان ثبت و ضبط تا ۹۹۹۹ عکاسی متوالی در فواصل مختلف را دارد.

با استفاده از خود دوربین نیز می توان نوردهی را تنظیم کرد تا تایم لپس های طبیعی را ثبت کرد.
منوهای عکسبرداری و فیلمبرداری اختصاصی کمک می کند تا به راحتی به تنظیمات اختصاصی و کنترل دسترسی پیدا کنید.

فایل های  RAW (NEF) را می توان در هر ۱۲ یا ۱۴ بیت فشرده با فشرده سازی lossless ثبت کرد.

D-Lighting فعال در هنگام کار در محیط های با کنتراست بالا، مثلا با روشنایی با نور پس زمینه می تواند به ثبت هر دو جزئیات برجسته و سایه کمک کند. با استفاده از قدرت پردازش EXPEED 4، یک تصویر کنترل شده با روشنایی نزدیک به روشنایی واقعی می توانید ثبت کنید. این حالت برای کار با سوژه های متحرک مناسب است.
HDR برای دستیابی به محدوده تونال وسیع از یک تصویر واحد و ترکیب آنها با هم برای به دست آوردن جزئیات برجسته تر و سایه هایی با طیف گسترده تر بسیار کارآمد است. این حالت برای کار با سوژه های ثابت مناسب است.

 کنترل خودکار حساسیت به شما اجازه می دهد تا حداقل سرعت شاتر را انتخاب کنید که در آن لرزش دوربین می تواند با آن کنترل شود و سپس به طور خودکار میزان ISO را تنظیم می کند تا بهترین عکس را ثبت کند. همچنین می توان سطح حداکثر حساسیت را برای حفظ سطح کلی صدا تنظیم کرد.

کنترل تعادل نقاط رنگ سفید برای عکسبرداری زنده، بسیار ساده است. به این صورت که هر نقطه ای که باید روشن تر باشد را روی فریم مشخص می کنید. به همین سادگی!

پورت MC-DC2 امکان اتصال لوازم جانبی مانند شاتر از راه دور را فراهم می کند.

حالت های کنترل تصویر به شما این امکان را می دهد که تنظیمات از پیش تعریف شده را برای عکسبرداری در دوربین تنظیم کنید که شامل تنظیمات  منظره، خنثی، پرتره، استاندارد، ویوید، مسطح و قابل نتظیم با کاربر . میزان افزایش ۰٫۲۵ درجه ای هرکدام از این ویژگی ها، به شما اجازه می دهد که به راحتی این کار را انجام دهید.

حالت های افکت های ویژه به شما اجازه می دهد که عکاسی خلاقانه ای داشته باشید : دید در شب، طرح رنگی، اثر مینیاتور، رنگ انتخابی، شباهت، کلید بالا و کلید پایین.

طیف وسیعی از حالت های صحنه را می توان برای تنظیمات از پیش تعیین شده انواع صحنه ها استفاده کرد: رنگ های پاییزی، ساحل / برف، شکوفه، نور شمع، کودک، نمای نزدیک، غروب / سحر، غذا، منظره، منظره شب، شب پرتره، حزب / داخل سالن، پرتره حیوانات خانگی، ورزش و غروب آفتاب.

ویرایش تصویر در دوربین : تراز رنگ، طرح رنگ، D-Lighting، کنترل انحرافات، ویرایش فیلم، فیلترهای مختلف، Fisheye، تصویر Overlay ، اثر مینیاتور، تک رنگ، پردازش NEF (RAW)، کنترل چشم انداز، رتوش سریع، اصلاح قرمزی چشم، تغییر اندازه، رنگ انتخابی، مقایسه به صورت جانبی، راست کردن و بریدن.

پشتیبانی زبان: عربی، بنگالی، پرتغالی برزیل، بلغاری، چینی (ساده شده و سنتی)، چکی، دانمارکی، هلندی، انگلیسی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، یونانی، هندی، مجارستانی، اندونزیایی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، مراتی، نروژی ، فارسی، لهستانی، پرتغالی، رومانیایی، روسی، صربی، اسپانیایی، سوئدی، تامیل، تلوگو، تایلندی، ترکی، اوکراینی و ویتنامی.

لینک های مرتبط : نمایندگی نیکون | فروشگاه نیکون | شرکت نیکون | دوربین دیجیتال نیکون Coolpix B500 | دوربین دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900 | دوربین دیجیتال نیکون Coolpix B500 | دوربین دیجیتال نیکون مدل D5300 | فروشگاه نیکون | دوربین دیجیتال نیکون مدل D750دوربین دیجیتال نیکون D610 | دوربین دیجیتال نیکون مدل D5600 | دوربین دیجیتال نیکون D810 | دوربین دیجیتال نیکون مدل D7200 Body | دوربین نیکون D7200 Body | دوربین دیجیتال نیکون کولپیکس اس ۳۰ | دوربین نیکون D5300 لنز ۱۸-۵۵ | دوربین نیکون D7200 Body | دوربین دیجیتال نیکون مدل COOLPIX A300 | دوربین نیکون COOLPIX B700

دوربین دیجیتال نیکون مدل D7200 Body